Monday, March 28, 2016

Qaliph

Posted by annapeje at Monday, March 28, 2016
Mama nak qaliph saya nak qaliph ...amboi asik menyanyi jer anak dara sorg tue tau haha kebetulan kakak ada jual so marilah mencuba makanan sunnah untuk anak2 ...nak plak dorg neh duduk taska, tadika & transit ...paling kesian afrina la hidung asik meleh jerkla ...barulah paham apa yang mak2 yang lain alami ...harap2 kuatla sket antibody lepas ambik supplement ... Tapi arineh baru first time cuba hehe ...amboi afrina nak makan sampai sebotol plak dia ...walhal umur 3 tahun ke bawah setengah sudu kecil jer ...nasibla dorang bertiga neh suka ...risau la jugakan sebotol pon berpuluh huhu ...moga selepas makan neh kuat la badan dorang neh dgn izin Allah

2 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

wah leh jadi duta caliph ni.. sama ke cam scott emulsion? anak2 ku makan tu je tiap pagi bagi satu sudu hehe

zaid said...

anna, update sikit kat 'about me' ko tu supaya tiga2 nama anak ko ada kt situ. heh!

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review