Sunday, March 6, 2016

Zootopia

Posted by annapeje at Sunday, March 06, 2016

Saja bawak dorang tengok wayang kesian  dok teperap kat rumah jerk ...aqil request nak tengok zootopia ...ok jerk so ke dpuzzle jew... Nyaris2 telambat sebab tiket dah beli jumaat petang ...lambat2 pon sempat beli popcorn haha wajib ...kesian dorg nak makan chocpop ...macam menarik sebab popcorn disaluti chocolate hahaha mak pon terliur hehe ...arfa request nak nachos dip ...pastu nak sosej mini la ...amboi macam meriah sgt nak bayar ...sosej sampai 2 nachos sampai 2 ...tiket pon murah huhu ....best citer zootopia neh memang kelakar ...afrina pon tegelak2 amboiii ...tp serious best ...mak budak pon gelak lebih2 huhuhu Yati pegi la cepat Zara dah habis examkan hehe

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

eleh guna alasan anak nak makan.. padahal mak yg nak sgtkan hihihi... itula nak bawak budak2 ni tgk.. minggu ni dah kira berjimba dah.. zara dah habis exam, lega den.. anak rileks je mak yg neves mcm dia nak exam plakkan haha..

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review