Monday, April 18, 2016

Parent teacher meeting

Posted by annapeje at Monday, April 18, 2016
eh siapa yang nk pegi skool sebenarnyer ahaha dia belasah kasut aqil plak  
amboi buat mcm skool sendiri nampak 
overkan anak dara sorang neh  
sambung main lagi 
neh jerk la gambar abang dia seketoi ahahaha  
eh eh kita dah sampai kl sentral hehe first time arfa n afrina jejak kaki
 
sabtu lepas ke sekolah arfa perjumpaan dengan guru
sesi review performance arfa dkt skool
arfa kelas sapphire ...x ramai pon ahahha
murid 6 tahun ada 3 orang jerk kihkih
teacher kata arfa x la terlalu slow dia tengah2 la
ada yang lagi pantas dari dia
so Alhamdulillah la sbb nampak perkembangan dia  
dah bole mengenal huruf dan no
kene rajin belajar lagi
mak bapak pon kene sama mengajar huhu
kat kelas mak xtangkap gambar bebanyak malu ahahha
lenkali mak cuba tangkap gambar ahahha
lepas sesi jumpa guru kelas dengan guru English
guru besar jemput minum dia sediakan cupcake dengan karipap
sedap2 plak ahaha
anak dara sorang tue mengada x nak balik plak dia
bapak kata 3 tahun bole masok sini
tapi nanti la mak pk kan dlu
rasa mcm kecik sangat sbb nanti x bole tido siang
pastu duit pon kempis jerk skrg neh ahaha
anta dedua mau aku diet x makan ahahha

1 love aqil&arfa:

Nurhayati said...

good job arfa.. yg penting benda asas anak kita tau sudah. bijak ke tak itu belakang cerita hehe.. eleh mummy asik je kata kempis duit tu.. sebenarnya saving bykkan kat bank. berkepuk2 hehe

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review