Monday, April 25, 2016

Rasa alamanda

Posted by annapeje at Monday, April 25, 2016
spegetti jugak 
amboi afrina kot yer pon sedap ahaha 
belasah korang la nk gaya cam ner 
kesian muka x sabar ahaha
 
jumaat lepas bawak dorang dinner lepas ambik aqil
tue pon arfa n afrina dah zikir2 lapar ahaha kesiann
mr peje kata baik pegi sini macam2 ada harga pon murah sket dari PB
bukan main korang siap oder wafflekan
mak korang neh tengok jerk kalo siapa batuk siap
sebelum tue dorang makan spegetti share 3 orang
mak ngan bapak share makan yong tau foo
selagi x jemu dok repeat jerk la
pastu bapak kata ada diskaun kalau beli waffle dengan burger
amboi kemain tau nasib la burger dia memang sedap
so diampunkan ahahha
baru nak rasa second bite
tengok2 udah licin sobsob 
sekrang neh lepas keje cakap dengan mr peje kita tros ambik aqil la
malas nak patah2 balik rumah kesian mr peje pon yer
pastu bole kasi dorang makan tros
kalau jambatan siap nanti baru balik haha
tah bila la tue mr peje kata mcm dah nak siap huhu

0 love aqil&arfa:

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review