Monday, March 27, 2017

Hard Rock Cafe Penang

Posted by annapeje at Monday, March 27, 2017
aqil oder chicken wing & macaroni n cheese
kalo dengan bapak korang bukan main oder
makan dah la ala kadar
yang neh hotdog jerk 24 jam
sama dengan arfa
ala bapak apa barang g hrc makan nasi dengan ayam percik 
pastu menyesal x sedap kahkahkah
ya ampun terliur plak haha
mak ofcoz la mkn steak kikiki
pemandangan dlm hrc
tq arfa snapkan gambar hehe jd la dari x der kan

lepas lunch kita pusing2 tgk apa yang ada
 
dah duduk kat hrhp
so kene la pegi hrc kan hehe
lunch skali jerk kat sini at least merasa kihkih
tahun lepas pegi hrc Melaka
tahun lama pg hrc kl
yang kl tue kene repeat la kot sbb dlu pegi aqil sorang
kahkahkah
ingatkan nk try dessert skali
tapi apakan daya perut dah penuh
bebudak plak makan x habis
nak plak si aqil oder sampai 2jenis
mcm neh la kalau x pantau bapak dorang neh ikotkan aja
sbb dorang pegi dulu lepas mandi kolam
mak dia lambat sket pegi sbb mandi paling last
maklomla pompuan neh besiap lama walhal x makeup pon :P
kesian bebudak plak kelapran paham2 la kalau lps swimkan
mr peje lagi la konon lapar nasi
ambik ko kalo pg tempat mcm neh nasi dia mmg x sesedap mana la
dah la harga mahal iskh2 rugi tau huhuhu
 


0 love aqil&arfa:

 

my world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review